(Ne)sportovní leden

12. února 2016 v 18:10 | Klára |  Sportuji
Jedním z mých novoročních "předsevzetí" bylo více sportovat a tak jsem hned 1. ledna sedla na náš stařičký, trochu zaprášený rotoped a šlápla do pedálů. Ujela jsem 10 km. Byl to skvělý pocit. Uvědomění si, že jsem udělala něco pro sebe, pro moje tělo a zdraví.


Neměla jsem v plánu dělat něco každý den, ale pouze třeba ob den, dva a tak to taky dopadlo. Z počátku jsem se držela a cvičila celkem pravidelně. Jen do té doby, než přišel takový ten jeden týden v měsíci, kdy bych se nejraději zahrabala pod zem a nikomu nelezla na oči. A ten týden přišel poměrně brzy, tudíž moje prvotní nadšení bylo velice brzy přerušeno.
Jak tedy vypadal můj (ne)sportovní leden? Pojďme se na něj podívat zblízka.
- 1. ledna - rotoped - 10 km
- 3. ledna - rotoped - 2 km, posilování (dřepy, "prkno", židle, nůžky, kliky, sklapovačky)
- 7. ledna - trénink - 12 minut běhání, rozcvička, posilování (sedy lehy, "židle"), futsal
- 10. ledna - běh - cca 6 km za 35 min
- 14. ledna - trénink - 12 minut běhání, rozcvička, posilování (sedy lehy, "židle"), futsal
- 15. ledna - tělocvik
- 21. ledna - trénink - 12 minut běhání, rozcvička, posilování (sedy lehy, "židle"), futsal
- 22. ledna - posilování - tabata
- 24. ledna - tabata - 20 minut
- 29. ledna - tancování
Plně si uvědomuji, že jsem toho moc navíc (vyznačeno tučně) pro mé tělo neudělala, ale uklidňuji se faktem, že musím zabrat přiští měsíc a taky větou "Lepší něco, než nic."
Nejvíce jsem na sebe pyšná s během. Nikdy by mne nenapadlo, že 10. ledna obleču běžecké kalhoty, podkolenky, tričko, tenkou bundu, nazuji běžecké boty a půjdu běhat. A musím říci, že to byl skvělý pocit! Venku tál poslední zbytek sněhu a tak to trošku klouzalo, ale byl to adrenalin. Sice na mě u nás na malém městě hodně lidí koukalo, ale užila jsem si to.
A vzhledem k tomu, že jsem nechtěla veliké výkony, občas jsem si vydechla a kochala se krajinou.
Mimo jiné jsem na Youtube nalezla jedno perfektní video s cvičením tabaty, podle něhož se opravdu dobře cvičí. Jedná se o desetiminutové video, kdy máte vždy pauzu, ve které vám cvik ukáží a potom 30 vteřin cvičíte. Je to vlastně způsob tabaty. Video je zaměřeno na břicho, zadek a nohy. Avšak si myslím, že zaberete i na ruce.
Doufám, že vás moje tlachání o tom, jak jsem líná neodradilo a tím, že jsem článek proložila motivačními obrázky, se někdo dostal až do samotného konce.
Pokud je tu někdo, kdo se také rozhodl dělat něco pro své tělo, určitě mi dejte vědět. Můžete mi doporučit nějaké cviky, prozradit něco o vašem stravování, nebo co vás přivedlo k cvičení/běhání. Ráda si přečtu příběhy druhých - je to skvělá motivace a jak se říká "ve dvou se to lépe táhne" :)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Co je dnes za den?

Pondělí 16.9% (33)
Úterý 15.9% (31)
Středa 14.4% (28)
Čtvrtek 14.9% (29)
Pátek 13.8% (27)
Sobota 9.2% (18)
Neděle 14.9% (29)

Komentáře

1 Natálie | Web | 12. února 2016 v 18:19 | Reagovat

wow.. páni.. to bych nezvládla.. :O

2 Zora | Web | 13. února 2016 v 14:12 | Reagovat

Ale vždyť to je hrozně skvělý! Myslím že se ti leden povedl a únor bude určitě jeśtě lepší.
A děkuju za tip, dala jsem na tebe a písmo zvětšila.

3 Denise S. | Web | 23. února 2016 v 13:52 | Reagovat

No, mít taky takové nesportovní měsíce, abych se hodně poplácala po zádech. Skvělé výkony! Já se pokouším dávat alespoň tu yogu, a tak nějak se do toho nemusím vůbec nutit, asi tím, že buď si to udělám náročné, nebo se jen tak vydejchám, každopádně oboje má něco do sebe. :)

4 humanerr0r | Web | 24. února 2016 v 22:45 | Reagovat

obdiv...vážne :)
ja sa chystám tiež so sebou niečo začať robiť...hlavne v stravovaní ale aj trošku upraviť, svevniť postavu, len sa na to fest dlho pripravujem, lebo sa bojím, že by som začala a robila to málo efektívne...
prajem veľa šťastia :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama





TOPlist